середа, 2 червня 2021 р.

Всеукраїнський онлайн-конкурс дитячого малюнка «Я і мої права»

 

Любі друзі! Бібліотека ім. А. Чехова (м. Краматорськ, вул. В. Садова, б. 62) приймає (до 28 червня) роботи для участі  у Всеукраїнському онлайн-конкурсі дитячого малюнка «Я і мої права» до 25-річчя Конституції України, який проводять Національна бібліотека України для дітей, Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури, ГО «Українська асоціація працівників бібліотек для дітей», ТзОВ «Явір-Інвест.» за підтримки Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Запрошуємо дітей 6-18 років до участі у конкурсі. Всі учасники отримають електронний сертифікат учасника Конкурсу, а фіналістів та переможців Конкурсу буде відзначено дипломами та пам’ятними призами. Докладніше про конкурс ви дізнаєтеся за посиланням https://chl.kiev.ua/Default.aspx?id=9531 .

Сьогодні ми знайомимо вас з роботою нашої читачки Віри Єгорової (12 років), яка називається «Мої права в моїй державі».



 

Немає коментарів:

Дописати коментар